WHERE ARE YOU?

Tuesday, December 29, 2009

hari nie........

atas pemintaan ramai ......
saya sudah memblog kembali haa.... . .
saya ada banyk cerita yang nak diceritakan... ari tu korang nak tau aku pegi jalan2 sampai dua bulan tak blik rumah .... . . aku p jalan kat singapore n macam tempat lagi .... . pahang n macam lagi .. best ...... korang sume x p jalan mane ke..... mak jang aku bru je blik mekah bru nie.. pergi menunaikan haji......... minta2 haji nya mabrur kan ......mmmmm.....................

2 comments:

  1. Salam budak boyot.. heeee.. opsss.. ZULHELMI..

    Igt pjg lebar ler kan..
    hampehh..
    nanti upload la picture2 kat singapore tu ^_^

    ReplyDelete
  2. insyallah .. tapi zulhelmi tak tau nak upload masuk dalam blog... macam mana,.. atau kak long je yang masuk kan .. zulhelmi anta gune sms kat kak long.... bleh ...

    ReplyDelete