WHERE ARE YOU?

Friday, August 19, 2011

JPJ test.... Dugaan ,, teruk gile..


Assalamualaikum , salam sjhatera..

Huh, lega apabila dah lepas JPJ test pagi tadi .. HAHAH …. Nak tahu x pa yang jadi pg tadi , huhuhuh… lawak gilerr….
‘pak cik’ polis tu , Tanya nama ape , cakp la tuttttttttttttttttttt… then dia pon kata ok …. Then naik la motor… ..
Selepas naik moto .. ‘pak cik’ tu main main plak .. dia bg result aku teruk . dia kata aku faileddd… KUAJJAQQQ>…<
Then zul tengk kawan zul punye result sama ngan zul 19/20 .. dia bg lulus… KUJAAQ gile kan … ni nak marah .. (>_<)

Zul ; x boleh jadi ni pak cik Din .. diowang ni sambil lewa…
Pak cik din: betoi betoi tu …
Zul : ape saya nak buat pak cik …
Pak cik ; ang p naik atas tu… p maki dia… HAHA …
Zul : saya buat jap lgi , pak cik yang kena…
Pak cik din : ahhaha ..
Setelah zul p naik atas menara tu , zul tnya..
Zul : assalamualaikum ,
JPJ; waalaikummusalam …
Zul : tumpang Tanya , apakah salah dan silap nya result saya ni? (dengan penuh penyindiran)..
JPJ; hah… ni sapa yang wat ni … sapa yang tulis gagal…
Zul; sapa yang duduk dekat sini tengk saya bawak moto n bagi result kalo bukan JPJ…
JPJ; ouuhhh … minta maaf la dik , ni kesilapan ( systematic error… )
Amboi gune istilah physic yooo…
Hahha…. Denagn penuh gerammm aku .. then dia bg aku LULUS….

HAHAHHAHAHAHHA… LEGA…

No comments:

Post a Comment