WHERE ARE YOU?

Sunday, November 22, 2009

Assalamualaikum.....

Saya nak memperkenalkan diri saya dahulu sebelum saya menceritakan ape yang tersurat dan tersirat di hati .... Nama saya Muhamad Zulhelmy B Hj Azmi.. Saya Dilahirkan di Hospital Sultanah Aminah Di Johor Baharu.... Saya Dilahirkan pada 28-03-1995.... Saya Dibesarkan oleh dua Owang Ibu Bapa Iaitu Hjh Zaiton dan juga Hj Azmi... mereka telah mmembesarkan saya dengan penuh kasih sayang yang tak ternilai .... Saya juga dikurniakan seorang kakak yang bernama Norazian Bt Azmi.... kakak saya ini sudah pon berkerja ... dia berkerja sebagai Tentera Darat diraja Malaysia...Sekarang dia sudah pon berkahwin dengan seorang jejaka yang bernama Hafiz... sekarang mereka telah dikurniakan dua owang cahaya mata iaitu:- Amar Mukriz dan juga Amir Marwan .. Kedua-dua budak kecik ini memangil saya 'pak cu'.. lawak kan . maklum lah saya nie kan anak terakhir sekali... nak kate manje memang pon... nak kate suke marah marah x plak .. 'Agak nyer perangai saya memang macam nie kot '. ' sejuk perut mak saya kan ," . hik9....
peace..... sambong nanti plak ye....

No comments:

Post a Comment