WHERE ARE YOU?

Sunday, November 22, 2009

Pagi Yang Amt GembiRA

hari nI aku Bngjit awl .... elok la tu ... tido lewat bngkit awal.... Bngkit pagi bnda yang pertama p makan dulu...... sdap makan kat restaurant depan ni.... boleh kate 3 star la.... you all kena cube.... ehhehhe... lepas maan naik ats then main internet dari pukul 9 sampai biler tak tahu lagi.. then ... tibe larh benda yng paling saya tak suka sangat ..... 'aku ditinggal kan seorang di rumah yang besar seperti istana pelangi nie....' .. kak long n kak ngah pegi gubah bunga kat wedding kawan diaowang dkat dengan mines tu ... aina tak pegi .. dia sibok denagn mate dia je ... tido dari pagi ke petang tido je 24/7 hours.... then biler jaga dia marah owang ... tak tutp pintu la ape la.... yang lain sume pegi ikot kak log ... selfish ... geram toi..... i'm alone .. kalo duk sorang2 ponbest jugk dapat men internet puas puas..... kalo ada diaowang sume x jd .. ade yang nak main tu main nie .. mcm kan .. yang pak saya plak asyik tido je .. tak kan la letih dari semalm ampai ari nie .. mak saya plak asyik bising je .. dari umah kat kedah sampai la kat pahang n kl .... x skit mulut e ... yang kakak plak sibok mengemas umah dri pahang ke kl jugak ... tak habis2 dengn anak lagi ape lah .. pening pala .. yang dua owng budak kecik tu .. sibok lah kaco mak nye buat keje ... x dak keja lain kot ... mak di kemas kat situ dia sepah kan ... mak dia pegi belakang besepah .. sume tempat sepah j ew.... yang bapak nye plak .. diam je .... x buat pa pe .. tapi dia suke jlan mcm nie ... x tau nape .... yang saya plak sibok meluah kan perasaan yang ada .. n tak dapat ditahan dalam hati////... maklum lah mulut saya nie x boleh jaga sikit .. tak pe nanti nak p amik insurans katkak ngh say yang buat insurans ape tah x tau la palak bnda pe .. yang saya tau dia buat insurans... hehhehehe......
ok .. sambong hari lain ......... happy ..
go lucky

No comments:

Post a Comment