WHERE ARE YOU?

Wednesday, June 9, 2010

DiAry Ku Hari ini......

Assalamualaikum,
Hari ni, macam macam tempat aku pergi. Contohnye, Tupah , Penang , Makan KFC, Tesco, Quennsbay , Gurney, Bukit Bendera... First sekali, aku nak cerita kat korang masa kau pergi tupah tadi , aku macam takot jugak la .. coz macam2 cerita owang cerita kat aku then aku mulakan dengan bace bismillah ... nasib baik okey je tak de pape yang berlaku ... (tak payah tanye la pe yang jadi masa owng lain pegi). just pergi relax with my pa my ma , my sis , my nephew je... Lama gak la pegi mandi sampai penat aku dibuatnye...


then pergi plak penang ... perhi penang pon satu hal gak .. mula mula nak pergi jem jap kat atas jambatan penang tu (penang brige) tu la.. well pergi masa owang balik keje .. office hour la... sampai sana destination yang pertama ialah queensbay coz dia dekat ngan brige tu kan .... masok je quennsbay aku pergi jalan kat Jusco dulu .. just window shopping je .. kakak aku je yang joli kalo boleh kan ..kalo boleh satu queensbay dia nak beli .. hremm .... pening ...ynag jadi mangsa aku la.. nk kena angkat barang barang tu .... then pas tu pergi makan KFC jap kat second floor queensbay ... waktu pergi kat situ aku la owang paling malu sekali coz anak sedare aku buat hal .. dia boleh menjerit kat dlam tu .. tak tau la ape yang dia seronok sngat .. hremmm .. sakit je hati aku .... dimalukan dikhalayak ramai..

pastu pergi la bukit bendera, masa kat situ sampai sampai je ...... bukit bendera tutp atas alsan nak buat renovation agaknye .... yang mak aku dah mula bising .. dia cakp tah pape duit minyak aku habis la .... aku diam je la.. coz penat snagt jalan kan .... kalo tidak aku la jadi owng yang kuat membangkang dalm kete tu .. heheh..biasala tengk mulut lah .. heheh..

then arround kul 11 malam ... kami semua bertolak balik ke sp .... semua tak larat so semua tido kecuali bapa aku sebab dia kan pemandu ..hehehhe.... nasib badan la....

okey la... smpai kat sini je .. aku pon dah tak larat dah ... nak tido je ,.. sekarang pon dah pukul 1.30 pg .. hremmm.... penat ... bye .. cau dulu .. k byue ....
bagai pungguk rindukan bulan,
tiada celahan,
tiada izin laluan .
jangan upe tinggal kan comment .... ;0.. bye ...

1 comment:

  1. Salam oyot...
    hahaha panjang menceceh-ceceh...
    kekekekke
    letak la gambaq.. nampak lebih menarik.. sebelum tu jgn lupa update sikit gambar tu

    ReplyDelete