WHERE ARE YOU?

Tuesday, June 1, 2010

studi ...

assalamualaikum , semua...

sekarang musim pekse .. tak sabar nak tuggu abis pekse ... minggu depa abis pekse dah .. so time to rest minggu depan ... aku dah penat peggang buku dalm 3 minggu ni.. hrmmm... sakit ati aku tengk owang kuar tengk wayang ... so cuti ni . aku nak abis kan bnyak duit nak p shoping n tengk wayang .. but kawan kawan tak de nak teman .. sorang blik ipoh . sorang lg p kl..... sorang lg nak p japan naik cruise.... tak takot karam ke la hai .... aku je duk kat kedah ni ... pusing je kedah, asyik pusing je kedah .. asal kedah je pusing .. geram aku .... anybody nak voluntier p shoping ngan aku .. bayaran makan semua aku support ye...... hahha.... tapi kalo nak beli baju gune duit sendiri tengk je bos nak beli bju k... n shoping makan je okey .. remmember.... belum abis pekse lg angan angan dah tinggi dah macam nak tecapai la sangt .. nak p tu .. nanti bile nak kuar je ada la perkataan yang akan kuar ..(Md zulhelmi , ko nak ke mana hah.... ) then aku cakp ( nak kuar jap ) nanti dia ckap( hah ko memang pantang nampak duit sikit semua nak kuar ..) abis la ,,, kaco je...... k lah smapi kat sini coz nak studi jugak .....bye

2 comments: