WHERE ARE YOU?

Wednesday, June 9, 2010

SekalI lgi pening Kepala..

Assalamualaikum,
Hari ini sekali lagi kakak aku buat gile ngan aku ...... coz dia boleh ajak gi Tupah tu lagi , so aku pon jadi badaq Air la 3 hari ni .. Tapi hari ni pegi lagi lame la dari kul 3.00 petang until 9 malam .. pegi bukan buat ape pon .. just buat BBQ n kutip batu kat dasar Air tu ,.. then tido jap kat tepi Air Terjun tu ....

Lame gilerrr aku pegi kali ni .. sampai owang semua balik la.... tapi kiteowang je x blik lagi sebb nak kutip batu punye pasal .... tapi ada jugak la yng tak blik lagi yang mana couple yang giler tu adala.. kat situ ,.. aku pon pening tengk diowang.. tau tau je la kan buat keje tak senonoh kat situ ,,,.. ...

Masa buat BBQ tu, ramai yang berkumpul kat kami sekuarga ... ada budak tu dia boleh minta kat kakak aku ayam .. lebih lebih plak .... kecian plak tengk dia .. tapi tak sempat nak bg bapa dia panggil dia .. haha... (betul ka tak sempat nak bg tu) hehhe... memang sedap la BBQ dimakan tepi air terjun yang sejok tu .. hehhe...

Lepas abis mencekik BBQ tu, kami sekuarga perhi la kutip batu kat dalam air tu start kul 7 petang tu .... punye kutip kutip .. anak sedare aku menjerit . bapa dia dah kecot perot dah . ingat kan ape tengk tengk dia jumpe katak ape tah .. boleh kate besaq jugak la.... aku pon geli ...biasa la tempat katak tu kan ... berair tu .. then pastu sampai kul 9 mlam kutip batu tu kami pon balik ke rumah kakak aku dekat BPJ ...

sampai kat umah dia ingat kan nak buat ape la batu batu tu .... just nak susun kat depan umah je pon .. macam nak giler aku kutip just nak letak kat landskap umah dia ...boleh tahan gak umah dia .. besar gak .. hehe.... nasib baik landskap tu cantik kalo tak aku lah yang akan beleter coz dah penat aku kutip just nak letak kat situ .. hee... lepas kul 9 macam tu ,, kami semua pulang ke rumah ayah aku .. kat TAman Ria..

okey lah ... aku sampai kat sini saje ... nak kena kemas umah plak ... umah ngah berselerak ni ... hehe... okey bye..

JANGAN UPE TINGGLA COMMENT..
SORRY LA MALAS NAK UPLOAD GMBAR .... HEHEH..
(0_0)

1 comment:

  1. cehhh... semangat along nak tgk gambar sekali nando!
    Eh lupa..
    Salam oyot ;P

    Kak Lala dah beli rumah ek?
    Sapa dok sana oyot?

    ReplyDelete